Ova serija iznimno laganih i kompaktnih motora ima vrlo visoku pouzdanost u svakom stanju. Karakterizira ih trajnost i niska potrošnja goriva bez smanjenja performansi motora.

  • Br. cilindara 4
  • Tip kopče TM 345
  • Certifikat bez certifikata
  • Aspiracija atmosferska
  • Jamstveni rok 36 mjeseci
  • Snaga motora (KS) 50
79.194,49 kn 101.531,40 kn Preporučena maloprodajna cijena s PDV-om
Šifra proizvoda: ED6M5085-P / Dostupnost: Dostupno
Imate pitanja? Trebate pomoć?

Tehničke karakteristike

Zapremnina (cm3): 2199
Br. Okretaja (okr/min): 3600
Br. cilindara: 4
Težina (kg): 211
Dužina (mm): 895
Visina (mm): 630
Širina (mm): 540
Tip kopče: TM 345
Certifikat: bez certifikata
Hlađenje motora: zatvoreni sustav slatkom vodom
Promjer x hod (mm): 88x90.4 
Aspiracija: atmosferska
Jamstveni rok: 36 mjeseci
Web prodaja: DA
Alternator: 120A
Snaga motora (KS): 50
Snaga motora (kW): 36.8

Dokumenti

Opis

CHD - COMBUSTION HEAVY DUTY- KOMPAKTNI MOTOR ZA VISOKA OPTEREĆENJA
4-taktni dizel motori, hlađenje rashladne vode kroz izmjenjivač topline sa anodnom zaštitom (Zn protektora); blok motora od lijevanog željeza; jednodijelna glava cilindra od lijevanog željeza, košuljice cilindra koje se mogu naknadno bušiti (reparirati); neizravno ubrizgavanje; pogon zupčasto gonjene osovine sa podizačem ventila; hidraulički podizač ventila; pumpa za podmazivanje sa lopaticama montirana na radilici; ispušna grana od nehrđajućeg čelika sa ubrizgavanjem vode; samousisna pumpa za morsku vodu; zračni filtar. Posebna antikorozivna zaštita.

TEHNIČKA SVOJSTVA SERIJE CHD
Bregasta osovina je smještena u gornjem dijelu kućišta radilice radi
smanjivanja širine nižeg dijela motora. Inovativnom izvedbom redoslijeda
brzina, izvedbom i mjestom sustava ubrizgavanja kao i smanjenim
razmakom između cilindara skraćuje se dužina motora. Pumpa QLC
osigurava visoki učinak pri svim brzinama motora. U usporedbi sa
konvencionalnom pumpom za ubrizgavanje, QLC ima karakteristike
jednosmjernog protoka i jedinstvenog sustava za isporuku goriva koja
sprječava neželjene varijacije tlaka ubrizgavanja i trenutka ubrizgavanja, eliminacijom plinskih mjehurića.

NISKA RAZINA BUKE
Inovativnom izvedbom sustava ubrizgavanja goriva kao i uporabom
hipereutektičkih klipova kojima se smanjuje udarac klipa kao i
korištenjem bloka za velika opterećenja, bitno se smanjuje razina buke
koje su uobičajene kod dizel motora. Izuzetno precizna izbalansiranost rotirajućih komponenti unutar motora uz optimalan ispuh omogućava nisku razinu vibracija i buke motora pri svim brzinama rada.

VISOKA UČINKOVITOST
Upotrebom novo razvijenog sklopa za ubrizgavanje pumpom
patentiranog od strane Lombardinija umjesto konvencionalnog
sistema, s pripojenim posebnim pumpama i ubrizgivačima goriva,
eliminirani su cjevovodi goriva te je tako omogućen bolji trenutak
ubrizgavanja čime su postignuta velika poboljšanja rezultata rada
motora.