Ova serija iznimno laganih i kompaktnih motora ima vrlo visoku pouzdanost u svakom stanju. Karakterizira ih trajnost i niska potrošnja goriva bez smanjenja performansi motora.

  • Br. cilindara 3
  • Tip kopče TMC 60
  • Certifikat 2013/53/UE
  • Aspiracija atmosferska
  • Jamstveni rok 36 mjeseci
  • Snaga motora (KS) 27
54.331,91 kn 69.656,30 kn Preporučena maloprodajna cijena s PDV-om
Šifra proizvoda: ED6M7710-P / Dostupnost: Nedostupno
Imate pitanja? Trebate pomoć?

Tehničke karakteristike

Zapremnina (cm3): 1028
Br. Okretaja (okr/min): 3600
Br. cilindara: 3
Težina (kg): 121
Dužina (mm): 463
Visina (mm): 522
Širina (mm): 452
Tip kopče: TMC 60
Certifikat: 2013/53/UE
Hlađenje motora: zatvoreni sustav slatkom vodom
Promjer x hod (mm): 75x77.8
Aspiracija: atmosferska
Jamstveni rok: 36 mjeseci
Web prodaja: DA
Alternator: 120A
Snaga motora (KS): 27
Snaga motora (kW): 19.9

Dokumenti

Opis

FOCS - FUEL OVERHEAD COMBUSTION SYSTEM - sistem za upravljanje cjelokupno smješten iznad glave cilindra : 4-taktni dizel motor, hlađenje rashladne vode kroz izmjenjivač topline sa anodnom zaštitom (Zn protektorom); blok motora od aluminija; košuljice cilindra mogu se naknadno bušiti (reparirati); jednodijelna glava cilindra od aluminija; indirektno ubrizgavanje sa pumpom brizgaljkom; bregasta osovina iznad glave cilindra sa zupčastim remenom za precizno ubrizgavanje; pumpa za podmazivanje sa lopaticama montirana na radilici; pumpa za rashladnu vodu (mješalica vode) nalazi se u bloku motora; ispušna grana od nehrđajućeg čelika sa ubrizgavanjem vode; samousisna pumpa za morsku vodu; suhi zračni filtar; antikorozivna zaštita.

TEHNIČKA SVOJSTVA SERIJE FOCS
Koncept originalne izvedbe glave cilindra od perlitnog sivog lijevanog željeza sa integriranim košuljicama cilindara “udvojenog” razmještaja, koje se mogu naknadno bušiti/reparirati, sa križno postavljenim usisnim i ispušnim ranama, omogućuje redukciju dimenzije motora istovremenoosiguravajući iznimnu čvrstoću.
Motor tipa LDW 502 M sa blokom motora od aluminija i košuljicama
cilindra koje se mogu naknadno reparirati, najlakši je motor Lombardinijeve FOCS serije.

NISKA RAZINA BUKE
Postignuti su izvrsni rezultati u smanjenju razine buke zahvaljujući
položaju sust ava za ubrizgavanje u glavu cilindra motora, kod sistema rebara, a uzduž cijele konstruk cije motora te uz potpuno izostavljanje zupčanika. Bregasta osovina smještena iznad glave cilindra gonjena je zupčastim remenom, posebno dizajniranim za primjene kod visokoopterećenih motora osiguravajući dug vijek remena. Sistem za podmazivanje opskrbljuje se sa "gerotor" uljnom pumpom direktno gonjenom od radilice.

VISOKA UČINKOVITOST
Upotrebom novo razvijenog sklopa za ubrizgavanje pumpom
patentiranog od strane Lombardinija umjesto konvencionalnog
sistema, s pripojenim posebnim pumpama i ubrizgivačima goriva,
eliminirani su cjevovodi goriva te je tako omogućen bolji trenutak
ubrizgavanja čime su postignuta velika poboljšanja rezultata rada
motora.