Dostava proizvoda vrši se putem Hrvatske pošte kao preferencijalne dostavne službe. Cijena dostave obračunava se prema težini paketa, te je navedena u pregledu košarice prije izvršenja plaćanja.

Rok isporuke proizvoda teče od dana zaključenja narudžbe i iznosi:

  • od 2 do 4 radna dana za područje cijele RH i to za proizvode koji su raspoloživi na zalihi. Za proizvode koji trenutno nisu raspoloživi, Entrada d.o.o. će elektroničkim putem obavijestiti kupca o predviđenom roku isporuke. Kupac će SMS porukom i/ili elektroničkom poštom biti obaviješten o vremenu preuzimanja robe sa skladišta te predviđenom roku isporuke na svojoj adresi.

  • iznimku roka isporuke čine otoci i mjesta koje ne pokriva svakodnevna dostava. Detaljan raspored vožnje na otoke i mjesta koje ne pokriva svakodnevna dostava možete vidjeti na stranicama Hrvatske pošte.

O mogućoj promjeni roka isporuke tvrtka Entrada će pravodobno obavijestiti korisnika putem elektroničke pošte. Entrada d.o.o. ne odgovara za moguća produljenja roka isporuke uzrokovana nedostupnošću korisnika putem kontakata koje je isti naznačio prilikom registracije ili kreiranja korisničkog računa. Korisniku će naručeni proizvod biti isporučen na adresu dostave, a u koliko korisnik nije zatečen na adresi dostave, dostavljač će ga kontaktirati na kontakt podatke navedene u narudžbi. Ako ni tada dostavljač ne stupi u kontakt s korisnikom, dostavljač će korisniku ostaviti pisanu obavijest u poštanskom sandučiću. Po primitku te obavijesti, korisnik mora u roku 5 dana osobno preuzeti pošiljku u poslovnici Hrvatske pošte.

U slučaju ne preuzimanja i/ili odbijanja preuzimanja naručenog proizvoda od strane korisnika bez valjanog razloga, Entrada d.o.o. pridržava pravo od korisnika zahtijevati naknadu nastalih troškova.
Naručena roba bit će složena na način da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne može oštetiti. Kupac je dužan prilikom preuzimanja naručene robe provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavnom radniku, te odbiti preuzeti isporučenu robu na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja.

Roba je osigurana od gubitka u dostavi, te ako kupac nakon 30 dana od predaje narudžbe ne dobije nikakvu obavijest ili isporuku od Prodavatelja , odnosno od dostavne službe, mora obavijestiti Prodavatelja kako bi isti mogao pronaći pošiljku ili poslati zamjensku.
Ako Kupac ne podigne pošiljku od dostavne službe u roku od 5 radnih dana, pošiljka se vraća Prodavatelju. Ako Kupac ponovno zatraži dostavu, Prodavatelj ima pravo zaračunati i prethodnu dostavu.

E-mail: podrska@entrada.hr