Kohler Engines predstavlja vodikovu tehnologiju s novim KDH motorom

Kohler Engines predstavlja svoj novi Kohler Direct Injection Hydrogen (KDH), motor s unutarnjim izgaranjem koji radi na vodik, na sajmu Agritechnica 2023. Ovaj je potez savršeno usklađen s trajnom predanošću Kohler Enginesa razvoju vrhunskih tehnologija sa smanjenim utjecajem na okoliš, kao i razvojem krajolika industrije motora, koja je sve više vođena imperativom dekarbonizacije i pronalaženja održivih alternativnih rješenja.

Nova pionirska tehnologija vodikovog motora po prvi se put primjenjuje na izvedeni motor KDI 2504 TCR, koji iskorištava prednosti konvencionalne arhitekture motora s izgaranjem, ali zamjenjuje dizel s vodikom. Ovo novo rješenje motora zadržava istu instalaciju unutar stroja, dimenzije, PTO i performanse kao i konvencionalni dizelski motori, dok koristi rješenje bez ugljika.


Kohler Engines ulaže u niz inovativnih tehnologija za poboljšanje energetske učinkovitosti, precizno prilagođenih za ispunjavanje različitih zahtjeva strojeva. Među tim rješenjima, vodik se pojavio kao svestrano, zeleno energetsko gorivo s tehnologijom koja se brzo razvija. Poznat po svom širokom rasponu zapaljivosti, velikoj brzini plamena, niskoj energiji paljenja i visokoj difuziji, vodik obećava kao čišće alternativno gorivo za motore s unutarnjim izgaranjem.


Odabir tehnologije izravnog ubrizgavanja (DI), za razliku od ubrizgavanja goriva preko otvora (PFI), omogućuje očuvanje performansi dizela, uključujući prijelazni odziv, izbjegavanjem problema povratnog plamena. Dizajn ima za cilj pružiti iste performanse kao izvorni dizelski motor, kao što su maksimalna snaga, vršni i niski okretni moment, kao i prijelazni odziv i vozne karakteristike, kako bi se osigurala i maksimizirala produktivnost opreme.


Vodik igra ključnu ulogu u smanjenju emisija i stakleničkih plinova zbog svoje sposobnosti da osigura čistu i visoko učinkovitu energiju. Najistaknutija značajka vodika kao goriva je njegova inherentna sposobnost da proizvodi energiju izgaranjem bez stvaranja ugljičnog dioksida (CO2). To znači da vodik kao gorivo omogućuje smanjenje ugljičnog otiska motora s unutarnjim izgaranjem.

Izgaranje motora na vodik je čišće od izgaranja standardnog dizel motora. Štoviše, kada se sustav naknadne obrade (ATS) primijeni na vodikov motor s unutarnjim izgaranjem, ekološke prednosti korištenja vodika dodatno se pojačavaju. Doista, dodavanje ATS-a rezultira smanjenjem emisije ispušnih plinova na iznimno niske vrijednosti, čime se motor čini blizu nulte emisije prema najnovijim definicijama agencija. ATS smanjuje čestice (PM), dušikove okside (NOx) i ugljikovodike (HC) na zanemarive razine u ispušnoj cijevi. Kao rezultat toga, ovaj dvostruki pristup ne samo da je u skladu sa standardima emisije, već također naglašava predanost čišćoj kvaliteti zraka.

Kohler proizvodi motore više od jednog stoljeća i nastavio je širiti svoj portfelj proizvoda od svog početka kako bi sve više unosio lakoću i praktičnost u živote krajnjih korisnika širom svijeta. Tvrtka nudi sveobuhvatnu ponudu dizelskih, benzinskih i plinskih motora do 140 KS snage – koje su globalno usvojili proizvođači strojeva i opreme u najvažnijim sektorima industrije (građevinarstvo, zemljani radovi, poljoprivreda, generatori i vrtlarstvo). Za više detalja posjetite kohlerengines.com .